duminică, 14 decembrie 2008

...si-o furculita...

Am auzit saptamana asta o povestioara, foarte interesanta din punctul de vedere al celui care a compus-o.
Este vorba de o femeie credincioasa, care a aflat ca are o boala incurabila si ca nu mai are mult de trait. Aceasta a chemat pastorul bisericii pe care o frecventa, pentru a-i spune ce anume ar dori si cum anume ar dori sa fie inmormantata. Aceasta i-a dat un text scris de ea, pe care l-a rugat sa-l citeasca atunci cand va fi ingropata, i-a dat Biblia si i-a spus ca vrea sa-i fie pusa langa inima, i-a spus ca vrea sa fie inmormantata la un anume cimitir, si ca vrea ca in mana drapta sa-i fie pusa o furculita.
Pastorul a aprobat toate aceste dorinte, dar la ultima a ramas oarecum mirat, si a intrebat-o pe femeie, care e treaba cu furculita.
Aceasta a inceput sa povesteasca:"In viata mea am fost la multe nunti, si dupa aperitiv, imi placea si obisnuiam sa duc eu farfuria la bucatarese. Cand le-o dadeam acestea imi ziceau: "-Pastreaza furculita!!!"Atunci eu stiam ca urmeaza ceva mai bun!"

M-a uimit povestea asta pentru felul in care aceasta femeie si-a privit viata...ca un aperitiv, dupa care, tot timpul urmeaza ceva si mai bun. O viata traita cu Dumnezeu este intr-adevar un aperitiv, dupa care urmeaza toate bunatatile, insa privind din cealalta perspectiva, o viata traita fara Dumnezeu, nu reprezinta decat mancarea stricata si resturile. Haideti sa ne pregatim fiecare sa intampinam ceva mai bun atunci cand vom termina aperitivul de pe pamant!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Un real manifest Evanghelic de dupa lovitura de stat din *89.

Recomand parcurgerea materialului "Manifest pentru pocainta".
Iti multumesc.
In Slujba Lui.
alex
http://nazireat4him.blogspot.com

Mult har in lucrarea la care esti chemat de Domnul!