duminică, 20 iulie 2008

O VIATA DE BIRUINTA CU DUMNEZEU!!!

Va invit sa cititi mai jos marturia personala a unui prieten pe care l-am cunoscut acum ceva timp la o conferinta!SIncer, am ramas fara cuvinte cand am citit-o, mai ales ca atunci cand ne-am cunoscut, era doar un tip obisnuit.

MA NUMESC POP CLAUDIU MARIAN, SUNT NASCUT PE DATA DE 27.01.1989 IN JUDETUL CONSTANTA .
PROVIN DINTR-O FAMILIE CRESTINA BAPTISTA, DIN BISERICA “HARUL” CORBU. LA VARSTA DE 8 LUNI S-A DESCOPERIT CA SUNT INFECTAT CU VIRUSUL HIV-SIDA. S-A PUS PROBLEMA SA FIU LASAT IN SPITAL, DAR II MULTUMESC LUI D-ZEU PENTRU PARINTII DEOSEBITI PE CARE MI I-A DAT SI CARE NU M-AU LASAT ACOLO.
10 ANI DIN VIATA MEA I-AM PETRECUT IN SPITAL, INSA DUMNEZEU LUCRA PRIN MINE, INVATANDU-I PE PRETENII MEI SA SE ROAGE SI SA CANTE SPRE LAUDA LUI D-ZEU. CU TRECEREA TIMPULUI D-ZEU A LUCRAT IN CHIP MINUNAT IN VIATA MEA, AM FOST SI SUNT UNUL DIN CEI MAI IUBITI COPII SI APRECIAT DE MEDICI, SEFI DE SECTIE SI DIRECTORUL SPITALULUI.
LA MINE BOALA SE MANIFESTA PRIN INFECTII STAFILOCOCICE (CARE MA DESFIGURAU LA FATA, DATORITA INFECTIEI). AM FOST DE MULTE ORI IN PRAGUL MORTII, DAR D-ZEU A INTERVENIT SI M-A VINDECAT DE FIECARE DATA. MEDICII SE MIRAU CUM DE NU IMI RAMAN CICATRICI DE LA ATATA INFECTIE. AM ARATAT CA UN MONSTRU, TOTI IMI ZICEAU CA VOI RAMANE DESFIGURAT, DAR DUMNEZEU M-A VINDECAT COMPLET INTOTDEAUNA. LA VARSTA DE 8 ANI AM INTRAT LA SCOALA UNDE AM FOST RESPINS, AGRESAT. II MULTUMESC LUI DUMNEZEU SI BISERICII DIN CARE FAC PARTE, CA M-A AJUTAT MEREU SA TREC PESTE TOATE INCERCARILE.
DUPA O PERIOADA M-AM INSCRIS LA SCOALA (CURS FARA FRECVENTA) UNDE DIN CAUZA BOLII NU AM PUTUT TERMINA DECAT 5 CLASE. DUMNEZEU A LUCRAT IN MOD MINUNAT IN VIATA MEA SI LA VARSTA DE 9 ANI MI S-A PROPUS DE DOAMNA DOCTOR MATUSA, SA INTRU IN PROIECTELE COORDONATE DE EA. CA URMARE AM FOST FILMAT PENTRU MAI MULT DE 8 TARI SI ASA A LUCRAT DUMNEZEU PRIN MARTURIA MEA, SA ATRAGEM SPONSORI PENTRU COPIII SEROPOZITIVI DIN CONSTANTA. ACUM 10 ANI NU ERAU IN TARA TRATAMENTE ASA PUTERNICE CA CELE ADUSE PRIN SPONSORI DE-A LUNGUL TIMPULUI. CU TOATE CA ERAM DIN FAMILIE CRESTINA, AM STAT MULT TIMP DEPARTE DE CASA SI NU ERAM DUPA VOIA LUI DUMNEZEU. DATORITA ANTURAJULUI, CAND MERGEAM IN TABERE FRECVENTAM SI DISCOTECA.
PE DATA DE 10.03.2004 AM FOST ASA DE GRAV SI DE DESFIGURAT, CACI NICI MAMA NU M-A RECUNOSCUT. ATUNCI L-AM RUGAT PE D-ZEU SA MA VINDECE SI MI-AM PREDAT VIATA IN MANA LUI. DESI DOCTORII CREDEAU CA VOI RAMANE DESFIGURAT FOARTE RAU, M-AM VINDECAT SI NICI O CICATRICE NU MI-A RAMAS, FIIND O MINUNE SI PENTRU MEDICI.
PE DATA DE 06.06.2004, L-AM MARTURISIT PE DUMNEZEU IN APA BOTEZULUI, FIIND BOTEZAT LA CORBU DE PASTORUL NELU ROSU, ACEASTA FIIND CEA MAI FERICITA ZI DIN VIATA MEA .
CHIAR DACA VIATA MEA A CONTINUAT TOT PRIN SPITALE, D-ZEU NU A INCETAT SA LUCREZE PRIN MINE. LA VARSTA DE 15 ANI AM FOST ALES DE WORLD VISION SA REPREZINT TINERII SEROPOZITIVI LA CEL MAI MARE CONGRES DIN ROMANIA CARE ARE LOC O ANUAL, APOI LA VARSTA DE 16 ANI AM FACUT PARTE DIN ECHIPA CELOR MAI BINE VAZUTE PERSOANA CU ACEASTA AFECTIUNE, UNDE AM LUCRAT LA PLIANTE PENTRU LICEE SI SCOLI DIN ROMANIA, CU SUBIECTELE:”PREVENTIA, DISCRIMINAREA SI SEXOLOGIA”.
LA VARSTA DE 17 AM INTRAT REDACTOR LA REVISTA WORLD VISION, CARE ERA PUBLICATA IN TOATA EUROPA SI AMERICA. LA VARSTA DE 18 ANI AM INTRAT CU HARUL LUI DUMNEZEU SI LA STANCA VEACURILOR UNDE AM PREDAT PREVENTIA JUVENILA, LA CLASELE 5-8.
IN LUNA FEBRUARIE 2006, AM FACUT O INFECTIE FOARTE GRAVA, AM STAT 10 LUNI DE ZILE INTERNAT SI 4 LUNI DE ZILE MI-AM FACUT TRATAMENTUL INJECABIL ACASA, SINGUR. IN LUNA FEBRUARIE ANUL 2007, AM FOST CHEMAT DE MEDICI SA-MI TRANSMITA CA DACA NU PLEC IN SPANIA SA MA TRATEZ, AM SA MOR. AM PLECAT IN MARTIE IN SPANIA SI ACOLO AM AVUT NEVOIE DE 2 LUNI SA-MI FAC ACTELE. DUPA ACEEA 2 SAPTAMANI AM FOST INTERNAT IN SPITAL PENTRU ANALIZE. IN TIMPUL CELOR DOUA SAPTAMANI MEDICII MI-AU SPUS CA AM TUMOARE SI 3 FELURI DE HEPATITA. NU AM SPUS CELOR DIN FAMILIE SI AM ASTEPTAT ALTE 3 LUNI SA-MI VINA REZULTATUL LA ANALIZE. INFECTIA CRESCUSE SI MA TEMEAM PUTIN .
PE DATA DE 03.08.2007 AM FOST CHEMAT DE MEDICII DIN SPANIA SA-MI IAU REZULTATUL, AM INTRAT IN BIROU SI MEDICUL MI-A SPUS CA NU AM CANCER, AM CEVA MAI GRAV CE NU POATE FI DEPISTAT. HEPATITELE LE AVEAM. AM PLECAT SPERIAT DE LA SPITAL, DAR IN MASINA SPRE CASA MI-AM ADUS AMINTE CA SCRIE IN BIBLIE: „CA D-ZEU NU DA MAI MULT DECAT POTI DUCE SI NIMIC NU ESTE LA VOIA INAMPLARII”. D-ZEU M-A INCURAJAT PRIN VERSETELE ACESTEA, AM AJUNS ACASA SI M-AM RUGAT LUI DUMNEZEU PENTRU VINDECAREA MEA. DUPA CE M-AM SCULAT DE PE GENUNCHI AM DECIS SA ARUNC TRATAMENTUL PENTRU BOALA SI M-AM INCREDINTAT CU TOTUL IN MANA LUI DUMNEZEU. PE DATA DE 06.08.2007 M-AM UITAT IN OGLINDA SI SPRE UIMIREA MEA AM VAZUT MINUNEA: IN GURA ACOLO UNDE AM AVUT ACEA INFECTIE CARE M-A CHINUIT 2 ANI, ERAM CURAT. DOCTORII MI-AU SPUS CA SUNT UNICUL OM CARE A DAT MEDICINA PESTE CAP CU INCREDEREA LUI IN DUMNEZEU. AU RAMAS SOCANTI SI INCA SE MIRA CAND MA VAD ACUM. DUMNEZEU FACE MINUNI MARI DACA TE INCREZI IN EL !
CA URMARE A ACESTOR EXPERIANTE DEOSEBITE, DUMNEZEU M-A INVATAT MULTE, IAR EU MI-AM STABILIT 3 MOTTO-URI:
- NU TE DA BATUT NICIODATA,
- CE NU TE OMOARA, TE FACE MAI PUTERNIC SI
- TREBUIE SA FIM CAP NU COADA.
SUNT CEL MAI FERICIT OM DIN LUME, PENTRU CA IL AM PE D-ZEU CA TATA SI CA MEDIC !

9 comentarii:

Florin spunea...

mey...povestea ta nu este numai a ta ... este a mult mai multor oameni asemeni tie...si tot ca tine ... sa zicem.... ca D-zeu te-a ajutat.... da' de ce nu te ajuta sa te vindeci de tot ....Sa stai o viata cu boala asta incurabila.... ma rog...

blacky spunea...

jack...eu cred ca Dumnezeu vrea sa ne dea o ectie de viata prin viata lui Claudiu. Daca, sa zicem, l-ar fi vindecat complet, sau nu i-ar fi dat aceasta boala, multi oameni si-ar fi pierdut de mult speranta...dar, prin el, multi oameni au putut fi intariti si binecuvantati

Anonim spunea...

mai jack, dar multe dorinte mai ai tu de la Dumnezeu... apesi butonul si bam... "Dorinta iti este indeplinita!". Bine ai venit la "Tonomatul Dumnezeu"! Introdu rugaciunea si spune Amin!


Nu merge chiar asa. Sa nu uitam ca suferinta este rezultatul actiunilor noastre, ale oamenilor, la genere. Asadar nimeni nu este scutit de ea; ce este adevarat este ca cei ce "se au bine" cu Dumnezeu (stii... se cunosc cat de cat... mai comunica...) sunt mai pasibili fie de ajutor "miraculos" in situatii criza... fie... poate de dificultati majore tocmai in vederea realizarii ceva. Poate e o pedeapsa, poate e o lectie, poate un mod prin care Dumnezeu se vrea glorificat... sau un mod de a intari pe cutare, vindecandu-l ulterior. Dumnezeu stie. Dar nu poti nega atunci cand se intampla astfel de lucruri ca EL e in spate si te poarta pe brate... e cam penal sa il intrebi "de ce nu ai facut mai mult?" caci El stie exact ce si cat iti trebuie :) si nu, oricum nu meritai nici asta :) S**t happens. E super tare daca are Cine sa te ajute dar daca nu, sau nu cum vrei tu... nu uita ca nu iti era dator cu nimic si ca nimic nu iti este dat peste puteri.

Anonim spunea...

aaa... shi nush dak imi aduc eu bine aminte k nu recitesc acum... dar nu cumva zicea k a fost vindecat complet? Pai uite... gandeste... Daca era vindecat complet din prima mai avea impactul acesta azi? :) Mai era bucuria lui atat de mare sau marturia lui atat de puternica? :) Sigur, daca ar fi putut alege, ar fi ales vindecare din prima... dar Dumnezeu are un plan mai mare decat putem noi vedea... chiar daca asta presupune uneori lucruri care nu ne convin. Acum nu sustin ca asta e valabil in toate cazurile. Daca nu te intereseaza "Dumnezeu" de loc nu stiu daca se poate spune ca in suferinta ta, el permite asta pentru un bine viitor al tau. Asa ca start praying... things just might change...

Anonim spunea...

Claudiu e un prieten de-al meu.. si sincer Dumnezeu mi-a dat o lectie de viata prin El ... am invatat sa pretuiesc ceea ce am si s ama bucur de fiecare minut din viata mea si sa stiu sa ma folosesc de fiecare minut din viata ea pt folosul Lui DUmnezeu... Sa ne ajute DUmnezeu pe toti sa fim niste oameni mai buni... Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti...

Anonim spunea...

poveste lui claudiu este una dintre multe altele asemanatoare,insa diferenta este facuta de faptul ka in ciuda tuturor barierelor si obstacolelor intalnite a facut parte din aceea categorie de oamenii care nu se inversuneaza si nu se pun impotriva lui Dumnezeu si a vointei LUI...acei oameni care spun"iti multumesc Domane si pentru ziua asta...Tu esti cel ce le stie pe toate si TU esti cel ce ma poate ajuta,TU cel care stii cum si cand si de ce..."facan deosebirea fata de cei care spun "cu ce am gresit eu Doamne?De ce eu?de ce pe mine?"si se razvratesc spunand"nu cred intr-un Dumnezeu care imi face asa ceva,daca ar exista m-ar ajuta,EL nu exista"Iar asta este cea mai simpla foarma de a dovedi de ce ei...pentru ca nu au credinta...DUMNEZEU ii alege pe cei ca si CLAUDIU pentru a-i rasplati pentru credinta si devotamentul lor fata de EL.Asadar Claudiu este unul din mesagerii lui Dumnezeu pe aceasta lume,un mesager gata sa mute muntii din loc prin credinta si gata sa ii convinga si pe altii sa o faca...nu uitati CREDINTA in DUMNEZEU este TOTUL...

alexandra spunea...

claudiu este un exemplu pentru o lume intreaga..acum claudiu a murit..nu stiu exact in ce data dar din cate am inteles este mort de cel putin 2 ani..claudiu a suferit foarte mult in viata lui..a fost respins de lume..a fost numit de colegii lui din scoala"sidosul"..a fost batjocorit si alungat..a stat prin spitale din cauza durerilor si infectiilor cauzate de boala chiar si in zilele de sarbatoare(craciun,paste,propria`i aniversare)..claudiu a dus veste ca Dumnezeu este viu si face minuni,chiar si peste hotare nu numai aici in tara lui..este un exemplu bun de urmat.Daca el,care a fost atat de bolnav..s`a increzut mereu in Dumnezeu si i`a multumit pentru orice lucrur pe care il primea in viata..pentru orice persoana care chiar daca il respingea,el tot o iubea,noi,care suntem sanatosi..avem de toate de la Dumnezeu..avem o familie minunata..avem atatea pentru care putem fii fericiti..de ce nu i`am multumi si noi Lui Dumnezeu?..Claudiu era o fire vesela..mereu cu zambetul pe buze..ii placea sa`i faca pe cei din jur sa rada..avea simtul umorului..Dumnezeu l`a inzestrat cu acest dar nemaipomenit de a`i face fericiti pe cei din jur chiar daca el trece prin suferinta si incercari..Claudiu nu exagereaza cand spune ca a petrecut 10 ani din viata lui prin spitale..10 ani au fost cu aproximatie..plus datile in care trebuia sa mearga din cauza infectiilo..merita sa cititi cartea lu Claudiu..va va face sa va schimbati total conceptia despre CE ESTE VIATA SI CUM TREBUIE TRAITA..!!!

alexandra spunea...

si NU..Claudiu nu a fost vindecat complet..in timpul in care a fost plecat in Spania,medicii i`au gasit un fel de tumoare care se manifesta printr`o infectie in gura si 3 feluri de hepatita.De aceste boli a fost vindecat complet de Dumnezeu,dar virusul HIV nu i`a fost vindecat niciodata..eu cred ca Dumnezeu l`a trimis pe Claudiu in lume ca sa fie o marturie pentru noi toti ca El este viu..si acum l`a luat la El ca sa`l scuteasca de atata suferinta si durere cauzata de boala aceasta ingrozitoare..

Unknown spunea...

Pt cei care nu stiu el a murit anul acesta in Februarie .